idag är en bra dag

Idag är en bra dag. Förutom att jag fortfarande är sjuk, och förutom att jag MÅSTE sova hos min mor inatt. Är nämligen barnvakt hos henne just nu, och hon och roger slutar inte förs 12 inatt, så jag antar jag lär bli kvar. Dock skulle jag vilja ha lite nya kläder från papi, och även gympakläder så lär fixa de där på nå vänsters vis (:
Har iallafall fixat med ansiktsmask och nagellack och massa sånt idag medans freja och beja klistrade med löv. Egentligen skulle vi ha bakat en kladdkaka också, men de hann vi inte med för frejsa somnade. Guuuud vad jag har saknat ungen. Världens sötaste utan att äverdriva. Älskar henne så otroligt jävla mycket så de vore som hon vore min dotter... haha Nej men seriöst blir alltid glad när jag ser henne med sina pippilotter som hon säger. haha

Nu ska jag springa ner med simon till vägen så han får göra sina behöv, sen ska jag kolla idol med beja. Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0