I´m home!

helllllu, nu är jag hemma från borlänge. Var sjukt gott med donken, och det var även sjuuuukt gott att köpa lite småsaker, nödvändigheter som man som dam kanske kan kalla det? ;) Fick med mig en transparent(?) skjorta, lösnaglar och ett par strumpbyxor hem. strumpbyxorna behövdes verkligen, för dom jag har haft på mig idag är då heeelt slut. Sprungit och visat halva skinkan för hela kupolen men vad tusan gör det en dag som denna.

Snart tänkter jag gå och lägga mig och tagga för morgondagen. Skoj ska vi ha då!

Bilderna får ni då inte förs i morgon nån gång, för dom finns ännu inte :*

Kommentarer
Postat av: amanda

haha ja ett par nya strumpbyxor behövde du verkligen hahahah ;)

2010-09-25 @ 13:06:28
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0