hemma

kan det bli sämre eller? FYFAN vad du bara förstör mer och mer för mig. Tänk lite på hur det känns för mig också och inte bara dig själv! Jag blir så jävla ledsen, jag vill verkligen inte det här :(

Ja, jag hoppade dansen idag, för jag hade ingen lust att dansa, verkligen inte. Så sitter hos farmor nu och hon håller på tvingar ner mig för lite mat, även fast jag inte är de minsta hungrig (eller nej jag lider av anorexia, eller förresten bullimi mena jag, eller jag har nog bara ätstörningar, kan inte riktigt bestämma mig, haha åh herregud.....).

Nu får hugan ta datorn, hörs sen! :*

Kommentarer
Postat av: katarinawennstrom.blogspot.com

puss!

2010-09-27 @ 14:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0