Godnatt!

Åkte iväg till järna en vända och umgicks med katta och anton. Världens gulligaste jävla par, tro mig! Vi kolla fotboll också, dock såg vi inte slutet, men vansbro vann iallafall :) Helt obesegrade, skönt för dom men glöm inte bort att dom spelade i lägsta divisionen, så aa ;) höhö

Nu ska iallafall jag lägga mig efter att ha skickat iväg ett argt mejl på fb. Ska upp kl 07 i morn och ta hand om Frejsa, så denna helgen blir de inge festande för min del. Är ni glada då alla släktingar och familjemedlemmar? :))))) Daaah, ta hand om er själva istället tycker jag. puss

Godnatt godingar ♥


älsklingar

Kommentarer
Postat av: kattta

:) <3 du är sötast!

2010-09-18 @ 14:30:01
URL: http://katarinawennstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0