Boule med pensionärerna!

happ, var meningen att jag skulle springa på gymmet men så blev de inte eftersom mitt sällskap inte kunde följa med. Istället ska vi gå ut och gå en vända, de är skönt de också!

Idag har vi på bf blivit ett snäpp äldre, vi var nämligen till grusplan vid vanåvallen och spelade boule med PRO. De av faktiskt skitkul, och väldigt trevliga pensionärer så, haha :) Dock förlora mitt lag, men jag skyller på dom andra för de var självklart inte mitt fel! ;) haha

Vi får höras när jag kommer hem, då ska ni även få en ny bild på mitt hår, för de ska färgas om idag.... Kommer antagligen tappa av hälften.

Puss

Kommentarer
Postat av: kattta

jag som ville på gymmet med dig också men nej .. ;)

2010-09-22 @ 13:35:46
URL: http://katarinawennstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0