barnvakt igen!

tjoho. Nu är jag hemma vid mamma igen! Barnvakt idag också, men den här gången bara till klockan 6, så mamma är väl snart här. Har haft henne med på en lektion idag också, gick väl inte sådär jättebra. Först började hon gråta när hon kom in i klassrummet för de va så mycket folk antagligen. Så fick gå iväg och köpa en kexchoklad åt henne, då blev de lite bättre. Efter rasten vi hade så hade blygheten släppt helt, då pratade hon heeela tiden när vi andra satt o lyssnade på janine, men jadå, de gick skapligt bra ändå ju (: Efter skolan drog vi hem till farmor, sen ner till selins och köpte pizza och nu är vi hemma och hon har slocknat heelt :P

Vet absolut inte vad jag ska hitta på ikväll, eller jo de vet jag väl, antingen hitta på nått med jocke, eller så ska jag leka lite med malin och amanda. Vi får se hur de slutar. Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0