nejmen, de kom ändå

Nu fick ja lust o slänga in ett inlägg ändå.
Sitter just nu och glor på lite sällskap eller nått sånt hette de, snart ska jag skynda mig in i duschen och sen sova. Tur nog har vi sovmorgon allt för ofta, för jag kommer inte direkt i säng för tidigt om man säger så, så ja skönt o börja 10!
Imorgon börjar mina bandyträningar med småtjejerna igen också. Fast egentligen kan jag ju inte kalla det bandyträningar för vi börjar med fotboll i morgon, sen ska jag försöka fixa ihop ett pass med musikgympa till dom och massa sånt, kul brukar det bli iallafall :D Ska försöka ha lite bättre ordning på allt iår, har varit rätt rörigt förut, får räkna in de på karaktären nu också, så får alltså betyg, de är ju rätt bra :)

Nej, ska träffa jonnisponnis och hitta på nå kul med henne och mickis i morn så lär väl vila ut mig ;) haha nejnejnej, nu blir de dusch o säng, GODNATT!



jag saknar min gamla klass, så nu jävlar är de cattis som fixar klassfest! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0