partey!

Hejhopp, tänkte bara berätta för er att jag hade en förjäkla kul kväll igår faktiskt även fast de inte hände särskilt mycket i vildavansbro. Vi var ner och hälsade på alla som satt nere på FLIP, men dom ville inte ha oss där tydligen. Fast tydligen har vi inte brytt oss så mycket om det, utan stannade kvar vid medborgarhuset och jävlades lite med, ja tuffingen som slängde ut oss :)
Sen efter det så drog vi iväg hem till Idah och satt ute på verandan och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Javisst hade vi trevligt ja, sen finns de dom som bara är otrevliga och irriterade över allt...

Idag ska jag också hitta på nå sattyg är de meningen, men vi får se vad som sker. Vi hörs sen älsklingar :*


ca tusen år sen och jag då inte lik mig för 5 öre,

men ikväll kör vi igen och ska fan ha lika kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0