Nej men de är lugnt, vi dör ju bara.

Okej mina vänner, bli inte allt för ledsna nu, men jag ska åka till London nästa vecka och troligtvis kommer dom bomba planet. Men vadå, de är väl inge farligt med det, man dör ju bara liksom, och efter jag är död så känner jag ju inget. Nej men de verkar inte spela nån roll att jag säger till min kära familj att jag är livrädd för och sätta mig på det där planet, och jag menar verkligen livrädd. Det är ju förfan största varningarna någonsin nu! Men nej här ska inte avbokas nån resa nej, självklart ska vi ta risken och sätta oss på det där förbannade planet. Ursäkta, men är jag den enda i den här släkten/familjen som har några hjärnceller eller?

Ja, nu är jag arg!

Kommentarer
Postat av: nnnnnatalie

Du ska allt ta och hålla dig hemma du min vän! Inte ska då du dö inte! :o

2010-10-11 @ 18:07:06
Postat av: Millis

Men tror du terroristerna åker från sverige? ^^ Det är nog lugnt ska du se :)

2010-10-11 @ 18:41:18
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Agnes

men lilla kusin nu får du ta och lugn ner dig. det är nog lika stor risk som noll att terrorister sätte sig på ett plan från eller till sverige. Och vad det är beträffat terroristattacker så sker dom ungefär lika ofta som utomjordingar landar i vansbro. Och för den delen, det är störra risk att dö i en bilolycka än i ett flygplan. Men vet du vad, när vi äntligen landat i London och du och jag kommer kunna shoppa snygga kläder på primark så kommer du inte klaga längre det lovar jag ;)

2010-10-16 @ 00:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0