nära döden!

Åh alltså jag menar allvar. Jah är dyngslut! Fyfan.. En unge som är i trotsålder, en liten hundvalp som älskar att retas med allt o alla, speciellt ungen, och sen simon som inte vill höra när dom bråkar så han springer in o ut hela tiden. Freja vägrar äta och hundarna vill ha mat hela tiden. Thank you god för att jonna kom hit en vända så jag fick lite hjälp iallafall. Jag håller fan på o dör av hunger fast jag ätit redan, antagligen för jag är stressad, haha. Sen när roger kommer hem ska jag iväg till natalie också. Ska festa lite lagom mycket ikväll tänkte jag, jag tar mig förhoppningsvis upp i morgon ändå. hehe



hejhopp, de var tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0