hemma från london

Åh hej och hå, nu är vi äntligen hemma, halv 7 i morse var vi i duvnäs igen efter att vi satt oss på planet halv 10 svensk tid. Så ja, de blev några timmars resa, och trött var jag när jag kom hem. Otroligt nog är jag vaken före syrran som fortfarande ligger och sover, slöfocken.

London var väl ungefär precis så som jag väntat mig. Lite grått och ser jäkligt trist ut, men fytusan va de finns mycket att se! Vi åkte ju sån där buss så vi fick se hela london, de var jättehäftigt, man missa liksom ingenting. dock har jag inte ätit fish and chips som pappa nästan tvingade oss till att göra, men gör mig ingenting, för jag tycker inte de verkar vidare gott.. haha

all shopping kommer upp lite senare, blev en hel del på primark där det var huuuur billigt som helst verkligen. Som sagt, visare er sen! :))

Nu ska jag ner och äta nånting, sen tror jag att jag ska ta och gå och simma en vända. Niiice. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0