hejhallå

Halloj, känner mig jättestressad fast jag egentligen inte behöver vara det. När jag vaknade hade jag en miljon planer kändes det som, men nu har allihop blivit ändrade, så nu har jag ingenting mer än simhallen som jag måste göra. Ska till simhallen med mamma och freja en vända. Egentligen skulle jag och mickis ha solat också men skulle ta det på fredag istället eftersom hon ska iväg till skogen ikväll, precis som jag också skulle ha varit. Sen tänkte vi gå till cafe lokstallet också, men det blir inte heller idag. Har inte varit dit en enda gång sen dom öppnade och de är endå ett bra tag sen. Så ja, nu ska jag ner och häva i mig mat, sen simhallen ja.

Och btw, min nya telefon är gryyym ;) haha
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0