bastu är väl de bästa som finns

Så sjukt skönt de var o simma, fast de va ju ännu skönare o sätta sig i bastun efteråt med ansiktsmask o hårinpackning. Man känner sig ju aningen mycket frächare efter de än vad jag gjorde innan med hår stripigare än nån annan..

Som sagt skulle jag väl ha varit ut nu när de är lilllördag, men fortfarande noll lust så de blev verkligen stanna hemma. Käkat nudlar som vanligt och sett på tv med mamma o roger.. intressant liv liksom!

Och pappa ringde nyss och frågade om jag menade att jag inte ville med, och ja, jag menar att jag inte vill med. Men nu är de väl halvt som de är. Han har iaf växlat pengar och sånt där nu, så i morgon tänkte jag åka dit och packa. Hmm, ja mickis ska iaf få min dator om jag dör, hon har redan paxat den...  resten får ni göra upp som ni vill kära vänner ;) haha

Nej, nu tänker jag snart sova, ska gå ner o kolla lite mera tv, sen fort ner i sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0