Vilken underbar människa

Tjenix, här sitter jag och fryser, till och med kallt hos farmor nu när de är så jävla kasst väder ute. Blåser så jag trodde träden runt huset igår skulle rasa..

Idag har vi iallafall haft gympa igen med barnen, var ju inte så roligt att va i en annan klass tyckte jag då, som vi fick vara igår. Efter att ha frusit nära på hela dagen gick jag och katta till simhallen och simmade några vändor, sen hoppade vi in i bastun och åt apelsin. Åhhh verkligen de skönaste som finns.

Nu tänkter jag inte skriva nå mer onödigt skit, utan tänkte bara att ni som inte lyssnat på denna underbara människa än, gör det nu. Och glöm inte bort att titta också, för finns det nån vackrare människa? Nej just de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0