jobbigt.

Helt seriöst, jag är totalslut i hela kroppen. Är ju sjukt allergisk mot katter och att sova med 3 stycken i sängen är väl inte världens smartaste drag då liksom.. Så jag orkar inte skriva nå vidare lång text, men ändå har jag rätt tråkigt så de blir en lista. 

 

DITT LIV


Vad heter du? - josefine svensson
I mellannamn då? - vilhelmina
Vart bor du? - duvnäs
Trivs du där? - njae
Brukar du läsa horoskop? - nej
Har du körkort? - nej
Äger du några converseskor? - nej
Favoritdjur? - hund
Vad spenderar du dina pengar på? - lite kläder och så, fast mest på skitgrejer.
Senaste konserten? - de minns jag inte
Festar du? - ja
Cider, vin eller öl? -öl
Brukar du bli för full? - nej
Antal kuddar i sängen? - 3
Kan du baka bullar? - jadå
Bläck eller blyerts? - så värdelös fråga
Mc donald's eller burger king - mcdonalds
Är du allergisk mot något? - jaop
Äger du ett busskort? - ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön
Vad åt du till frukost? - ingenting
Hur ser du ut idag? - åt helvete, lär in i duschen nu ja..
Har du haft sex idag? - haha..
Nästa mål i ditt liv? - så långt tänker inte jag.
Vad såg du senast på tv? - hockey nu.
Hur svarar du i mobilen? - ah, till alla jag känner, annars hallå.
Vem ringde du senast? - nån patrik tydligen? haha
Vad sa den du ringde? - de minns jag inte
Antal timmar sömn inatt? - kan inte ha varit många.
Sov du ensam? - nej
Vad innehåller din favoritnattmacka? - skinka ost och gurka kanske

SENASTE PERSONEN SOM

 Sov i din säng: minns inte.
Såg dig gråta: jadu, troligtvis nån jag inte känner.
Fick dig att gråta: passar den frågan-
Du delade en drink med: drink o drink, dela nog de mesta med alla igår.
Du gick på bio med: oj skitlängesen, mickis och dom antar jag.
Du gick på stan med: magnus och cattis.
Skällde på dig: mamma
Skickade ett e-mail till dig: facebook

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja
Bråkat med ditt husdjur? - antar de.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?- ja
Tar du droger? - aldrig!
Dricker du? - ja
Vem är din bästa vän? - mickis
Vad är du mest rädd för? - vet inte
Vilka kläder sover du i? - trosor
Vart vill du gifta dig? - inte i en kyrka bara.
Vad hatar du verkligen? - långbenta spindlar
Har du varit kär? - de har jag varit.
Kör du? - nix
Har du ett jobb? - nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja
Är du ett hälsofreak? - nej

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - de kan man nog kanske säga ja.
Är du ensam nu? - nej
Några piercings/tatueringar? - smiley
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - gamla låtar
Vill du gifta dig? - nja, jag vet inte riktigt.
Vill du ha barn? - absolut

FAVORIT
Rum i huset? - mitt rum.
Typ av musik? - jätteblandat
Månad? - juli


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - ja
Köpt någonting? - ja
Varit sjuk? - vet inte vad jag ska kalla det jag är nu..
Sagt "jag älskar dig"? - nej
Velat säga till några att du älskar dem? - ja..
Träffat nån ny person? - ja
Saknat någon? - ja
Kramat någon? - ja
Kysst någon? - ja

SENASTE
Låt du hörde: anouk - lost
Film du såg: minns inte
Drink du köpte: nu är ju inte jag så gammal så jag får gå o köpa drinkar..
Sak du stal: jag stjäl inte grejer, daah
Mat du åt: ja vafan va de då.. nudlar
Människa du slog: en kompis..
Senaste stora bussresesan: borlänge antar jag, haha
Senaste långa telefonsamtal: vet inte
Senaste dusch: igår
Senaste irritation: sigge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0