smiley

Wihoo, jag har precis fått tagit över en systemkamera. Dock är det skolans och jag får inte ha den särskilt länge, men fysatan va kul! Nu ska jag ta massa tjusiga kort :D

Min helg har varit lite sådär kan man säga, inte särskilt kul, och inte särskilt tråkig. Party på fredan, nyktert på lördan och pizza på söndan. Jag pierca mig i lördags också.. Gjorde inte så ont att ta själva hålet, men idah fick för sig och byta ring när hon redan fått i den första, och de gjorde förbannat ont, så nu vet ni det. Jag har gjort en smiley, och vet ni inte vad det är så syns en bild här nedan.



Idag ska jag iväg och simma med magnus om jag lyckas få tag på en bikini.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0