sjukis!

Hejhopp kära läsare! Sitter hemma hos världens bästa farmor. Är hemma från "jobbet" idag också. Fast jag skrev väl aldrig det igår kanske? Hade sån kramp i magen att jag inte kunde resa mig, efter ett tag blev det bättre och trodde jag skulle kunna gå till skolan en vända, men de gick defenitift inte. Idag är jag hemma igen av ungefär samma anledning. Magen mår lite bättre, men jag har helt allvarligt inte sovit nånting inatt. Kunde verkligen inte somna igår och tror jag har tänkt igenom heeela mitt liv. Inte en blund alltså. I morse låg jag och väntade på att pappa skulle ropa att jag skulle upp, och när han väl gjorde det var jag påklädd på en minut, vilket annars kanske brukar ta 10. Så ja, ingen vidare natt, därför sitter jag alltså hemma :)

Mår lite bättre nu iallafall och ska senare iväg till mickis och hämta kameran som kalle nog vill ha tillbaka nu... eehe Sen tänkte jag städa och göra lite mysigt till julen i mitt rum också, ställa in nån ljusstake kanske vore idé, hoppas farmor är pigg på och hjälpa mig :D

Vi hörs när jag kommer hem :) pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0