proffs på allt nu för tiden..

Har precis bidragit med 80 kronor till min systers jultidningar, nu kommer jag bli proffs på kortspel, så släng er i väggen ni som tror ni kan vinna över mig :))

De blev aldrig nån simning idag, för jag hittade inte min bikini, och mamma kunde inte kommer ner med någon. Tråkigt för det hade varit vääääldigt skönt kan jag säga. Tror kanske jag går dit i morgon istället, kan behövas, verkligen efter att ha klämt i mig en hel ben&jerry själv... Cookie dough eller hur de stavas är absolut godast ifall ni ska köpa :)) haha

Nu ska jag snabbt in i duschen, sen sova så jag tar mig upp i morgon, har sovmorgon till 10, men eftersom jag åker buss så blir de inte vidare lång sovmorgon ändå... hm, jaja.

Godnatt på er, hörs i morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0