Nu är de fixat! :))

Okii, jag vill inte ha ett lösenord på bloggen, men jag vill inte ha en massa f*ttor som bara är här och snokar heller, så draaa eller bara håll käften helt enkelt.

Idag har jag fixat APU plats. Fick vara hos Ajje som är gympalärare på park- och smedbergsskolan. var med på en av hennes lektioner idag, och tro mig, dom är helt crazy! Dock var de 4-5or, och hon sa innan att dom typ var vildast så kanske blir bättre med dom yngre..

Nu sitter jag hemma vid farmor och fryser. Pappa kommer inte och hämtar mig förs efter 8 nån gång.. Dock är jag inte så sugen på att åka till Duvnäs alls eftersom jag vet att det är ÄNNU kallare där... hmm, vi får se hur jag gör :)

08.00 börjar dagen i morgon iallafall, och håller på fram till 15, så de är väl alldeles utmärkt de. Känner att jag kan behöva lite sömn för inatt har jag då inte sovit nånting. Efter mitt fall i trappen igår kväll så hade jag världens huvudvärk. Inte så bra och dänga huvudet rakt in i väggen kanske, höhö!

nej, ska gå ner och sova nån timme då, så hörs vi när jag kommer hem till pappsen. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0