magsjuka??

Hej!
Jävlar vilken träningsverk jag har i mina armar idag. Till råga på träningsverken har jag även mått superdåligt och trodde nästan jag skulle drabbas utav magsjuka, men nu verkar det som jag klarade mig. Har sovit hela dagen men är fortfarande jättetrött. Simmar skulle jag också ha gjort vilket sket sig på grund av illamåendet... Men om det är bra i morgon så ska jag simma med katta en vända :) Älskar verkligen att sitta i bastun med en ansiktsmask efter!

Ursäkta mig för suuuuuperdålig uppdatering här, men har tappat lusten totalt eftersom jag ändå bara får en massa hatkommentarer.. haha nejdå så illa är de inte, men de är ju inte jätteroligt direkt..

Puss godnatt!


åhhh vad jag vill ha tillbaka den här sommaren....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0