helt slut...

Åh jag är helt slutkörd, ärligt talat! Visst har de alltid varit jobbigt att vara barnvakt, men den här helgen har de tagit kol på mig totalt. Springer ner och upp till källarn och eldar, samtidigt som jag ska komma ihåg att hundarna lär ut, och att dom ska ha mat speciella tider. Freja ska se på 27 olika filmer så jag lär byta hela tiden och mat ska både hon, jag och Beja ha. Jag är inte ens bra på att laga mat så det blir lite jobbigt...

Men nånting jag är bra på, de är och koka kaffe, så nu ska jag taoch göra det, sen ska jag sätta mig i våran härliga massagefotölj en vända och kolla MTV. Beja tar hand om Freja nu, hon sover i och för sig nästan så.

Hejsvejs, vi hörs lite senare när jag kommer hem till lugnet! (pappa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0