heheheeee

Hejsan! Jag är totalt slut i hela kroppen, känns som var ute på hemsktheter igår, men de vet jag då att jag inte var. Först gick jag hem till Mickis med hennes presenter. Hon blev så glad så :* Vi gick vidare hem till Idah och värmde oss lite, är ju så förbannat kallt ute! satt där och pratade skit ett bra tag, innan vi fick med oss sofie och natalie till söderåsen. Dock var det ju inte så himla roligt när alla där var aspackade utom vi, så efter ett tag beslöt vi oss för att gå hem :) Jag spenderde dock inte min natt hemma, och ja jag skriver bara såhär för o jävlas med alla som hatar mig så fruktansvärt mycket :D

Nu har jag precis kommit hem, och ska snart iväg på bio med mina småsyskon, skoj att vi faktiskt klarar av att umgås fortfarande.. haha :)

hör av mig lite senare jag då, Pusshejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0