Gymnasiemässa i malung

Hejsan! Nyss kommit hem från en tripp till Malung med VUC. Inte alla, men några från några olika program var dit och pratade om sin linje. Jag och katta var riktigt duktiga på slutet och hoppas nån stackare får för sig att gå Barn o fritid ;) haha

Sitter hos min mami för tillfället, hade ingen lust att åka till pappa när de är så jävla kallt där. Ska ju ändå hit i morgon är de tänkt så åkte hit idag då :) Så lyssnar lite på britney spears och har myst ner mig i mjukisbyxor och raggisar, gryyymt mysigt ;)) I morgon är de fredag vilket innebär sista jobbdagen den här veckan innan helg! Tänker ta det coollugnt denna helg också. I morgon blir de mysa framför nån film, lördag ut en vända och kolla julskyltningen, och på söndag bio med världens bästa kusin! :)

Tror de blir sängen nu med mitt onda knä som jag lyckades göra nått med när jag kom upp på trappen hos farmor.. hmm, klump, jag vet!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0