Grattis till lille gorm! :)

Okej, jag råkade vara hemma idag. Vaknade i morse och mådde inte som jag borde, utan sprang upp och letade efter en vetekudde så jag kunde få sova nån timme till. Men hittade ingen så kände att jag borde få ligga kvar i sängen om de skulle kännas sådär. Och de gjorde jag. Nu börjar jag må bättre. Dock är jag hungrig så ska ner och ta mig nått så kanske de blir ännu bättre :)

Knät gör fortfarande ont, så att gå till skolan i morse var ärligt talat inte heller så himla lockande.. hehe

Grattis till kusin och millis som blivit föräldrar till lille gorm! :) Det blir väl mitt kusinbarn? Mitt första kusinbarn :) skoj!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0