De går inte framåt..

Halloj, APUsökandet gick inte jättebra, vi ska till skolan i morgon igen och ringa till hemtjänsten i järna, få se om dom tar emot oss, börjar bli lite stressad, vill verkligen inte bli utplaserad bara...

idag var jag iväg och simmade med katta, hur skönt som helst, var ett tag sen nu så de behövdes väl också. De bästa är nog ändå bastun efter :D haha Efter simningen gick jag hem till farmor och åt lite efterlängtad mat. Allt var nämligen slut eller mögligt här hemma i morse så fick inte i mig nått innan jag åkte. Gjorde lite Latte också, mums! :))

Nu sitter jag hos pappsen med bara han, lugnt o skönt. Varma mackor får jag snart också, precis som vanligt ;)

Vi hörs i morgon :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0