bestulen på 120 och en cigarett...

Nej vet ni vad, nu tror jag de är dags att börja göra nånting åt den här dagen, har ju legat här på soffan sen 8 i morse! Lär ta mig upp och få på mig kläder, sen laga lite mat. Har ju ingenting hemma, så lär väl åka och köpa köttfärsås eller nått... Lite senare kommer mickis hit och spenderar dagen med mig, de blir bra tycker jag :)

Just det, vill ni veta en sak? För några dagar sen, närmare bestämt i söndags blev jag bestulen på 120 kr här hemifrån, och en cigg tog dom också som mickis hade på bänken. Asså, antingen är vi dumma i huvudet och inbillar oss, eller så har någon alltså varit in i lägenheten på morgonen när mickis och jocke låg och sov och jag var i hulån och spelade fotboll. Kan någon verkligen vara så dum? Tro mig, jag kommer alltid låsa dörren i framtiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0