What happend in karlstad stays in karlstad...

Nu är jag hemma, varit in i duschen och ätit en jävla massa, snart ska jag se johan falk och efter de läggdags, ganska sliten även fast jag inte gjort så mkt... Iallafall har vi haft de jäkligt bra i karlstad, shoppat, kollat film, busat och bakat. Men de som hände i karlstad stannar i karlstad kom vi fram till, blir bäst så ;) haha
Jag gjorde då iallafall slut på en del pengar, men vad jag har köpt som va så dyrt kan jag tyvärr inte svara på för de vet jag inte själv. Men de kommer bilder senare. Varsin jävligt snygg mössa har vi då investerat i... ;D

Just vet jag inte alls vad jag ska skriva, men jag lovar att jag kommer höra av mig senare, med bilder om jag orkar hämta usb:n.

pusss så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0