vilket liv jag har...

Även fast läget inte är det bästa så ska jag försöka uppdatera lite här.. Kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev senast, men iallafall gick jag ut en vända igår också. Hem till pettsson först. Mådde inge vidare sen dagen innan, men efter ett tag så gick väl de över och jag vart pratglad.Sånt e ju kul. Iallafall, sen vidare till grönalid, och där skiter vi fullständigt i och berätta nånting ifrån. Alla får väl reda på de ändå.. iallafall antar jag att jag mist min bästa vän..

Nu åker jag snart till pappa, skulle vart kvar i vansbro egentligen, men känner inte för de nu längre, om jag ska till skolan i morgon eller inte har jag inte bestämmt, de visar sig nog när jag vaknar.

Så länge jag bara deppar vet jag inte om jag tänker skriva nå blogg, allt blir bara tråkigt iaf då, men de kommer säkert nått inlägg då och då, vet ju hur de brukar bli när jag bestämmer mig för en paus.

ha de bra iallafall, nu ska jag ta mig till mickis trapp och hämta mitt smink...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0