tisdag!

De vart inge träning idag heller, åh blir så osäker när jag väl ska dit, men ska väl försöka på torsdag (?) igen. Då är de iallafall riktigt träning och inge gym eller bad, de är fotboll jag är ute efter och inge muskler ;p
Iallafall så vart de inge träning nej, så ist ligger mickis brevid och sover, jag måste vara sjukt tråkig eftersom sällskapet alltid somnar, hehe beroende på när hon åker hem kanske jag går och hämtar mitt halsband som jag såklart "slarva bort" på nyår. Vet iaf vart de är så no problems :) Sen hade vi tänkt spela buzz jag och mikkan också, men självklart hade min själviska bror tagit hit de playstation som inte funka och tog med de som vi har hos mamma till pappa, jävla unge. Får nöja oss med mario cart, synd om henne som är så dålig bara... ;)

Nej, hade, nu ska jag väcka henne, hur gärna hon än vill sova vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0