svenska, lika som alltid ;)

Sista lektionen äntligen. Kunde ha brytit ihop i morse för jag fick lov att gå upp, tur nog väckte roger mig, hade väl kunnat få en bättre första syn, då kanske dagen hade varit bätte. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska somma efter skolan, svårt att bestämma mig, har inge träningsverk sen igår så borde ju kunna köra några vändor idag också, men de är inte roligt att gå dit själv, och amanda har annat för sig och malin vill inte :/ Men tror de skulle vara skönt att åka hem och lägga sig i soffan. Hungrig är jag också, så mja, blir nog hemma, men lär väl ta mig till farmor och hämta mina leggings först..

fast nu ska jag iallafall skriva lite, duktig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0