sammanfattar dagen

Nu har de kommit en massa olika inlägg här idag tycker jag, så nu sammanfattar vi dagen!

hem till farmor efter skolan såklart, precis som vanligt ;) Blev kvar där till 9 ungefär efter pappa och hugos träning. Så har väl typ bara suttit vid datorn, stickat klart mössan och ätit. Kollat igenom nån släktgrupp på fb också, väldigt intressant, tkr iaf farmor... Imorn lär dagen gå lite fortare iaf. Då är de fotbollsträning för dom små, sen kanske gymmet, om nån följer med dit :) Sen lär väl kvällen gå åt till plugg, för jag har då inte läst en sida idag iallafall, prov på torsdag. Men går väl lika bra som alltid så ;) host

nej, nu lär jag skynda mig in i duschen, sen blir de sängen. Tur nog är de sovmorgon i morn också ;) göttt

godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0