partynight!

Självklart vart vi sena till första lektion, känns som de börjar bli en vana när vi går tillsammans allihopa ;) Va rätt skönt o kolla shrek de första vi gjorde. Inatt tror jag iallafall att det blev för lite sömn. Så trött så de är svårt att se vart jag är, och jag har vritt mitt knä på nå vänsters vis,¨så de gör rätt ont att sitta still för länge, de betyder att vi måste dansa mkt ikväll ;) Haha vi vet fortfarande inte vart festen är eftersom de verkar som de inte va något där vi trodde? Men vi hittar nog :)) Hockey blir de iallafall, och pizza ;)

Snart ska vi väl iallafall till gymmet, eller ja, efter svenskan. Ska bli rätt skönt och träna lite innan vi drar hem och fixar till oss, sköööönt och sitta i bastun en vända ;)

Nej men, hör av er ikväll, för de gör då inte jag, på bloggen iaf :) PUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: angelica

hehe tack :p

2010-01-29 @ 22:07:49
URL: http://angelicahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0