my lovely day

Hemma efter första dagen på vårterminen. Vart inte många minuters sömn i natt vill jag lova. Har till och med suttit vaken och stickat för att jag inte kunde sova. Vritt mig tusen varv i sängen, spelat spel, skickat sms till mig själv för och se om de funka, och ja, allt. De var då lätt att gå upp i morse iaf eftersom jag inte hunnit somna. Hur många som helst har skrivit ungefär samma på fb, så antar de va svårt att vända på dygnet ;)
Nu sitter iallafall mikaela i min säng, ska försöka få henne att hålla sig vaken, vi brukar ju kunna somna när vi umgås.. halv 6 kommer pappi och hämtar mig så jag får följa till duvnäs och hämta lite kläder, hade verkligen INGENTING att välja på i morse, de gillar ingen liksom.. Haha jani. Ska väl hitta på ngt annat nu ett tag. lyssna på den här så länge :)

Milow – You Don't Know (spotify om ni inte fatta ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0