ledsen!

ooops, dålig uppdatering den här helgen, men har inte vart hemma så mkt. har varit en jävligt lugn helg, känns som de har varit helt dött, och de har de ju också. I fredagas när vi skulle festa så satt vi mest i en soffa och lyssna på skitsnack, plus att kvällen typ vart förstörd av massa sms, jävla krångel de ska va jämt, jag lär då aldrig bli lycklig... haha
Igår gick vi också ut en vända, men då vart vi tre personer ensamma i ett hus, inte så kul, sen efter flottarn så kom de då lite mer människor.

Nej nu ska jag kolla tv med mickis, hör av mig lite senare! pusss

Kommentarer
Postat av: malin

jag tyckte det var kul i fredags (a) haha



love u <3

2010-01-31 @ 17:50:29
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0