Kort uppdate

Äntligen slut på den här jävla dagen, eller skolan iallafall. Inte fan gick de då fort ... Tänkte dra ner på gymmet senare, men jag tror jag skiter i de, precis som vanligt. Får gå hem o gymma ist. Sen lär jag till mamma och hämta medicin, då blir hon galen, som jag sa fick jag ju inte glömma något men glömde de viktigaste.. :p
Iallafall fick vi sovmorgon i morn också, så måndag, tisdag, onsdag och torsdag får jag sova ut lite, de är nice ;) På fredag ska jag, amanda, katta och sandra till nya pizzerian, eftersom de inte blev av förra veckan, hade inga pengar nån av oss typ. haha förresten har ju inte jag nå pengar kvar jag heller, dom ligger på vägen vid söderåsen ungefär, va rätt arg i helgen så jag slängde iväg dom, onödigt. Hade iallafall en 10a kvar. hehe
Nu tror jag att jag ska ta och sova, finns väl inget annat vettigt att göra ;) puss på er!

Kommentarer
Postat av: katta

gött :D <3

2010-01-18 @ 17:58:27
URL: http://katarinawennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0