kläder, skor, jag vad snackar jag om?

Usch va trött jag blev, och jävlar va sugen jag blev på min skinnjacka, de är ju inte så kallt ute nu, men mamma får spader om jag säger att jag glömt nånting när vi åkte till pappa, och oturligt nog ligger den väl kvar i mitt rum. Jag får väl vänta ett tag till :) Förresten skulle jag väl ha haft ett par converse också, mina vita tygskor är helslut, finns ingen häl kvar över huvud taget, så lär väl slänga iväg några hundringar på ett par sånna också. Va fan sitter jag uppe och pratar om kläder och skor nu för? Borde sova ju, antar att jag bara vill prata om något, lägger jag blir de inge kul :(

godnatt, sov gott så hör jag av mig i morn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0