just so you know!

No info about yesterday, bara de att hela min hand typ är uppriven, och de är inget djur som har gjort de... haha
Skulle ha varit med ellen, men pga min cpmobil så kunde jag självklart inte få tag på henne.

Iallafall har jag planerat en tråkig helg, enda anledningen till att jag skulle gå ut är om mickis inte har något sällskap, men tror jag blir hemma och kollar tv ;) höhö De va ju ett tag sedan..

Iallafall har jag nyss varit "vuxen" och följt med beja och tagit sprutan,  jävlar va tanten tog i när hon skulle trycka i sprutan, typ högg dit den... Beja vart då kritvit, haha! Nu ska jag fortsätta ha  håltimme med mickis, eftersom varken filip eller amanda är här, vart fan är du amanda??
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0