JUST A BIT OF UPPDATE

Varför ska det vara så fruktansvärt svårt att förstå sig på de som inte är som jag? Det måste ju vara jag som har rätt, tänker rätt och gör rätt? hm.. Iallafall kommer jag bli galen om jag fortsätter fundera, är kanske lika bra att bara leva och inte tänka över huvud taget.

Kvällen har inte mkt att bjuda på, så tror jag sitter kvar hemma med mammi och virus ;) Freja har somnat, så hoppas hon ligger kvar till i morgon, hon är inte på humör idag och skriker som en gris så fort jag visar mig, härligt ;) hahah... Roger skulle ju också kunna gå upp i rök, griniga gubben. snäll ja är. Imorgon kommer iallafall älsklingspattis! Så vi ska väl försöka hitta på nått kul, förslag på vad som händer en söndag? :))

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0