heldag med tjejerna :)

oops, min dag har inte spenderats hemma och inte i skolan. Tänkte att jag skulle strunta i första lektionen i morse för jag var så jävla trött, så inte förs vid 12 nånting gick jag till skolan. När jag kom dit så sa mange att birgit va sjuk, så jag hade alltså ingen lektion. Jag och mikkan gick hem till farmor och åt nyponsoppa och vänta på amanda :) Typ vid 3 gick vi ner och gymmade en vända, sen spelade vi pingis. Jag är riktigt jävel på smachar ;) haha iallafall blev de några minuters sol också, ca 30, så visst vart de lite färg, men inte va de mkt. Efter solningen fick jag och amanda stressa ihjäl oss och duscha, för sen skulle vi till skolan och vara barnvakt. Dom har nån vuxenkurs där på måndagar och vi är några från bf som är med och hjälper dom att ta hand om barnen som är med. Tyvärr va de inga barn där, så vi dansade och hade oss istället, haha coolingar. Vi lär träna nu innan helgen, för då ska de dansas ;) Nu är jag iallafall hemma och ska väl käka nått snart. Jävlar va mkt text de blev, kul för er och läsa ;)

pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0