hallåååååj

Nu är ja hemma. vart inge gym pga av amanda ;) så ist gick jag och dansa ut julen med freja i medborgarhuset. Inget halsband har jag hämtat heller, får väl fixa de sen. Just nu har jag egentligen bara lust att sova, men ska väl ta mig ner i duschen iaf, och kanske äta vore idé. Annars avslutas väl dagen helt ok om man säger så, MYCKET bättre än igår, åtminstonde i skolan. Imorgon ska jag mickis och amanda till nyaöppnade pizzerian här i saltvik och käka, filip har jobb där så egentligen borde han ju bju ;) haha nejdå :) Snart e de helg igen också, eftersom jag är pank blir jag troligen hemma, men de visar sig väl, allt kan hända. höhö

nej hade, har verkligen inge kul o komma med......

Kommentarer
Postat av: Malin

du kunde ju hört av dig så hade jag följt med till gymmet :p

2010-01-13 @ 21:11:30
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/
Postat av: Malin

du kunde ju hört av dig så hade jag följt med till gymmet :p

2010-01-13 @ 21:11:47
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0