godnatt älsklingar ;)

Känns som jag borde lägga mig och vakna på bättre humör i morgon. I skolan var jag så irriterad att jag fick världen utbrott på mickis, filip och amanda, nog för att dom retade gallfeber på mig och hade gjort de på vem som helst, men jag kastade en sax på amanda (eller missade, men de va meningen på henne), jag menar, då går de kanske lite långt, och allt på grund av ett jävla muntligt arbete, blää. Sen kommer jag hem och allt går åt helvete, har slagit huvudet i kanten på nån jävla hylla som helt plötsligt sitter i mitt rum?? ont gör de då, och tydligen är de svårt att lära sig var den sitter.. Nej dags att lära sig kontrolera ilskan. Nu ska jag sova. Har sovmorgon i morgon och börjar 10, skönt, då kanske de inte är lika kallt att gå, jätteroligt när mascaran rinner bort när man kommer fram för att ögonfransarna har frysit :s haha

nope, natti! :D

Kommentarer
Postat av: eLi

Kan du hålla ditt nyårslöfte? :)

2010-01-13 @ 00:56:25
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0