Fördriver min tid lite...

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? tungan
2. vara seriös eller oseriös? oseriös
3. Dricka grön eller röd mjölk? GRÖN!
4. Brinna upp eller drunkna? brinna upp, om jag måste välja
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? beror nog på, men väljer vänner.



SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu?
 lite svår fråga, men ja
2. har du skolkat? har hänt ja
3. varmt eller kallt? varmt
4. soligt eller regn? Soligt
5. fanta eller cola? fanta
6. är du nyttig av dig?
försöker ibland, men går inge vidare.. ;)

OM MIG
1. vad heter du?
Josefine vilhelmina svensson

2. syskon? Hugo, Elvira, Freja
3. Vart bor du? Vansbro, ibland Duvnäs men de blir mindre och mindre
4. Hur många barn vill du ha? 2 kanske 3.
5. Vill du gifta dig? njae, skulle vara för bröllopet isf, haha
6. Favoritårstid? Sommar, ge oss de nu!
7. Humör just nu? börjar bli lite trött

8. Sugen på just nu? sängen!

 HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon?
ja
2. Sjungit? haha, jag har väl duschat ? ;)
3. Blivit kramad? ja

4. Känt dig fånig? haha JA!

5. Saknat någon? nae, tror inte de..
6. Dansat galet? nope

7. klippt håret? nej
8. Gråtit?
kan ha fällt en tår på grund av linserna, hehe
9. Pluggat?
skulle ju ha gjort de, kom jag på nu :O


GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång?
hah typ.
2. Har du en hund? yes, han ligger och snarkar brevid mig, simon!
3. sover du helst ensam eller med någon? men någon
4. Tror du på spöken? nae.
5. Är du mörkrädd? nej

6. Blev du nöjd med skolfotot? har knappt sett det, så har inte funderat så mkt, bryr mig inte.
7. Är du morgonpigg?
inte ett dugg, men kan nog bero på vem du jämför med ;)
8. Vad vill du ha just nu? en stor säng :D höh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0