fasen va bra de gick!

Jäklars va bra träningen gick! Fick ju vara helt själv, och då är de mkt lättare tycker jag :) Vi körde iallafall en uppvärmning vi brukar göra, sen fick dom köra turnering. De va bara 8 stycken, de va inte så kul kanske, men de fick gå :p Av dom 8 va de 2 stycken som lyckades tappa luften. Jag hatar när folk gör illa sig, då vet jag fan inte vad jag ska göra, men lyckades väl få dom o dra upp händerna iaf ;) haha ...

Efter träningen höll jag då verkligen på att somna. Men lyckades läsa igenom sidorna vi har till provet i morn, klarar jag inte de provet så vet då inte jag, då är jag bra kass :P

nu lär jag kolla andra avenyn, kommer tillbaks senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0