check this

Halloj, nu är jag hemma, och fyfan va skönt säger jag bara. Har varit så jävla irriterad så jag kunde ha slagit ner pappa när han kom o hämta mig. Har iallafall fått mig en ny jacka, kan behövas eftersom jag haft min blåa sen 7an (!). Rätt sjukt att jag fortfarande kan ha den ens. Sen köpte jag mig ett par nya jeans också, tänkte att eftersom jag har gått i leggings hela lovet så måste jag ju vänja mig vid jeans igen, så köper jag ett par nya är de ju roligare att ta på sig nya ;) Sen vart de väl en present till virus också. Jäkla många smeknamn hon har, beja, berta, virus, bejsan, elvis. Ja kärt barn har många namn, not ;) hah

kallt är de också, sitter med dubbla raggsocker, har strumpbyxer och mjukisbyxer, och tre tröjor, och de är liksom inne :s Hatar pappas hus eftersom han inte har nån jävla golvvärme eller särskilt mkt element, vi eldar bara i spisarna, så de blir inte särsklit varmt, men ska iaf till mamma i morgon tror jag. Thanks god..

Nej, ska kolla film, men vi ses! :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0