bara så ni vet...

jag hade skrivit jättelångt om sommaren, att jag ville palla jordgubbar igen och ligga i diket och typ bara vänta på att pollackerna skulle ta oss. Och att jag ville sova på höskullen precis som alla andra år, och ligga på studsmattan och leva upp till mitt stjärntecken, krätfan. Sen skrev jag att jag vill spela fotboll och, ja vad skrev jag mer? Jo just ja, att jag ville bada också. Sen vill jag åka på semester, och eftersom jag nästan aldrig har badat i havet så vill jag åka nånstans där de finns ett hav, så jag kna få bada i det, ja ni förstår. Jag tycker det här inlägget blir jätteintressant, mkt bra skrivet och så. De känns nästan som jag borde säga att det här inlägget är speciellt tillägnat amanda eftersom hon va så snäll och gjorde ett helt inlägg till bara mig, de stog josse ca 10 gånger och jag fick ett skrattanfall, men jag kan ju inte skratta för då väcker jag hela huset och roger blir väldigt arg på mig i morgon då, de vill jag helt inte. ja, iallafall tror jag att jag ska sluta skriva nu. Amanda vill ju ha något att läsa. ja just ja, jag kanske borde säga amanda lika många gånger som hon skrev josse, så amanda, detta är till dig, bara dig amanda. Önska jag kunde komma på något mer så de kunde bli lite längre eftersom du är så lång amanda. Men jag tror inte du får några fler rader nu amanda. Puss på dig söta amanda! :) alla andra med förståss, godnatt



Kommentarer
Postat av: Sandra nyberg

Jag är också Kräfta "

2010-01-04 @ 01:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0