2009:

ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? - bra, och dåligt
Bättre än förra året? ja de tycker jag
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - ja
Har du flyttat under år nollnio? tyvärr inte
Har du hittat en ny låt som du älskar? - flera stycken
Isåfall vilken? kommer inte ihåg
Har du druckit alkohol? - ja
Har du kysst en främling? - ja

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio?  ok
Har du varit kär? ja jag tror de
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej

SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? - nej
Har  någon i din släkt avlidit? - inte vad jag vet..
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - nej
varit i slagsmål? inte direkt

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? ja de också..
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? har jag nog
Har du ljugit för en vän? antar de
Har du varit ute en hel natt? ja
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? ja

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? Vuc
Har någon varit elak mot dig i skolan? nej
Hatar du ngn på din skola? ja
Har du gjort ngt framsteg? Ja
Haft alla rätt på ett prov? nej


VÄNSKAP.


Har du träffat nya vänner? - ja
Har du förlorat en vän? - ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - kan man väl säga
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej
Har du ljugit för en bästavän? - mja, kanske
Har du haft en relation med en vän? - ehm, ne?
Har du många killkompisar? nej, men en del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0