You got no money josse!

Suck, va tiden går långsamt. Går och väntar på ingenting.
Nyss har jag slängt i mig lite glass, såna där päronhalvor, chokladsås. Innan de åt jag nån slags räkmacka när jag kom hem. I skolan åt jag JÄTTEMYCKET mat! plus att jag åt två hela mackor till frukost och drack en trokadero :O Lägg ner nu hörni! VEM FAN BRYR SIG OM VAD NI HAR ÄTIT? inte jag iaf, ingen jag har frågat heller. Ni blir inte smalare heller för att vi vet.

Opps, inte lite irriterad idag. Mamma har förklarat för mig för säkert 10:de gången att vi inte har råd med nån längenhet till mig, och jag blev lika sur idag, kanske dags att börja inse att jag inte har nå pengar. Men ne, de vill jag helst inte...


ta o ge mig lite money va?
och de är lugnt om ni ignorerar fejset! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0