Våran helg i örebro!

Ja, vad gjorde vi egentligen?...

  • Vi firade elin som fyllde 17. Bakade tårta, och jag & Cattis sjöng för henne på tolvslaget, lät säkert otroligt bra, elin frågade mig om jag inte hade funderat på att ta sånglektioner, vad hon mena med det vet jag inte riktigt... ;) höhö

  • Vi shoppade lite, eller jag köpte mig en tröja och ett lager smink, eftersom mitt är helslut, så jag känner mig ganska pank :( Elin köpte kläder som hon skulle ha på födelsedan ;)

  • Åt maaaaat, flötade med pizza det första vi gjorde när vi kom fram, vilket resulterade i en mätt mage! Själklart massa godis också. På lördan vart de donken för min del, inte fan äter jag på subway iallafall eller vad de heter :p strips och vitlöksdipp, fyfaaaaan va gött! men nu vart jag ju sugen på de...

  • Vi gick på bio också :) Såg avatar, och NEJ! den är inte alls så bra som alla säger :s Visste redan innan jag gick dit att det inte var nån film för mig, och hade väl som vanligt rätt ;) Men jag somnade inte iallafall även fast jag var bra nära när de inte fanns nån mottagning på mobilen längre :s

  • idag tog vi oss upp tidigt, eller 10 tror jag. Jag vart stressad som satan när de bara var 18 minuter kvar tills tåget gick, men dom andra skulle in och köpa korv, då vart jag irriterad. Det visade sig att jag hade anledning att vara stressad också, för tåget kom exakt när vi var framme, och inte fan vända de länge ;) hahah fick dom dom jävlarna, nu vet dom att dom ska lyssna på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0