om igår

Aa just de, tror jag skippar boxning idag också, känner mig inte sådär överpigg direkt... haha

Aa, iallafall så tänkte jag berätta vad som hände igår ändå, inte så intressant, men vafa då har jag ju nånting att säga iaf :)
Vi åkte till filip lite efter 6, hade skitkul i början, typ sjöng och dansa och hade oss, skitkul! Men sen rätt va de va minns jag inte ett skit, mer än att jag hamna inne i badrummet, mådde inge vidare om man säger så ;) På något vis tog vi oss hem iallafall och självklart var mamma uppe, haha.
I morse fick jag iallafall reda på att min telefon inte funka längre, för nån kasta den i golvet för att jag sa åt henne att göra de, haha. Så ja, idag har jag ingen mobil och när jag får nån är jag inte säker på. Ska försöka leta tag på nån begagnad, men eftersom jag har 3 så blir ju de problem :s Trööökit! hur ska jag överleva utan telefon?? de visar sig...


Kommentarer
Postat av: katta

haha snyggtelefon ;)

2010-02-22 @ 20:15:52
URL: http://katarinawennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0