tips & trix, natti :)

Dags för sista tekoppen för idag tror jag. Har kommit in i en sån period nu, så jag dricker rätt många koppar te om dagen, nämligen ca 7 om dagen.. haha Tur att de finnt rätt många paket o välja på ;)

Har iallfall lagt in lite mer musik på telefon, så det blir lite variation i duschen, haha. Förresten tappa jag telefon i golvet idag (nej, är de sant? händer ju inte ofta :O) så nu har jag en till spricka i den. Kanske inte har sagt det, men hela skäärmen är inprincip sprucken ;D haha

men ja, har ni lust och lyssna på en riktigt bra låt så har jag ett förslag här
James & Karin – Hacka Hål

nejdå :)
Black Eyed Peas – Meet Me Halfway
Gavin DeGraw – I Don't Want To Be
Calle Kristiansson – Your Song

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0